Norwegian Made er en merkeordning for norskproduserte kvalitetsvarer og et visningsrom for norske produsenter og produktene deres.

Bilde av Norwegianmade sin logo

Gjennom en søknad hvor bedriftene dokumenterer at de produserer sine varer i Norge, får norske produsenter mulighet til å bruke Norwegian Made-merkene for å synliggjøre norskproduserte varer og utnytte den markedsfordelen det er at produktene deres er laget i Norge..

Bærekraftig produksjon og lokal verdiskaping er viktig for forbruker og merket gjør det enklere for publikum  å finne frem til og velge norske produkter.

Formålet med Norwegian Made:

  • Gi forbrukeren pålitelig informasjon om produkters opprinnelsesland.
  • Sikre fortsatt norsk produksjon gjennom å støtte norske produsenter og å gi disse en felles plattform.
  • Ta vare på og holde levende viktig kunnskap om norsk kultur og tradisjon.
  • Bidra til en bærekraftig forvaltning av jordas ressurser gjennom å fokusere på lokal, bærekraftig produksjon og reduksjon av massekonsum ved å støtte produksjon av kvalitetsprodukter som er laget for å vare. 

     

    Se vårt arbeid på www.norwegianmade.no, IG: @norwegianmade, fb: Norwegian Made.

    Kontakt: post@norwegianmade.com

    TILBUD TIL NORSKE TREVARER: 

    30% avslag på medlemskap i Norwegian Made

    Medlemskapet innebærer:

    • Full tilgang til vår digitale plattform som er under konstruksjon, med mulighet for å lage egen bedriftsprofil med bilder, info og link til egne sider, samt etablering av egen nettbutikk på plattformen.
    • Plassering på digitalt geokart i tilknytning til nettplattformen som er under utvikling, noe som vil gjøre det enklere å bli funnet av lokale kunder.
    • Fri bruk av alle Norwegian Made-merker.
    • Mulighet til deltakelse på våre arrangementer som Norwegian Made-markeder, fellesstand på Oslo Design Fair o.l.
    • Mulighet for repost på våre sosiale medier som har et stort publikum.
    • Eksklusiv rett til å legge egne bilder i Norges største samling av norskproduserte varer, som gir bedriften økt synlighet overfor kunder, innkjøpere i butikker og andre aktører i feltet.
    • Tilgang til lukkede medlemsforum for kunnskapsutveksling, fellesskap og samarbeid/ nyskaping på tvers av bransjer.