Innhold

Digital markedsføring

  • 25. mar 2021til 29. apr 2021
  • Microsoft Teams
  • Fra kr 750 / 600
  • PÃ¥meldingsfrist 23. mars-15. april 2021

Få oversikt over hvilke kanaler og muligheter som finnes innen digital markedsføring og sosiale medier, og gå i dybden på planlegging og publisering av innhold i ulike kanaler.

Lær hvordan du kan bruke sosiale medier og mobiltelefon for å gjøre din bedrift mer synlig på nett. Foto: Anunatak

Om kursserien

Kursserien har seks ulike moduler som er tilpasset personer med enten ansvar for markedsstrategi eller markedsføring, eller som sitter med daglig oppfølging av den praktiske markedsføringen.

Modulene tar for seg både strategiske forhold som kanalvalg og muligheter, men også mer praktiske ferdigheter som mobilkamerabruk og dybdekurs i sosiale medier. Modulene er beskrevet nedenfor. 

Du kan delta på alle, eller velge de modulene som passer deg og ditt nivå.

Påmelding og pris

Du kan melde deg på ved å følge lenken på toppen. Priser per enkeltmodul og for hele kursserien er satt opp nedenfor. 

Modul Enkeltdeltaker Ekstra deltaker fra samme bedrift
Introkurs 750 600
Forkurs til Facebook og Instagram 750 600
Bli en bedre mobilfotograf 750 600
Dybdekurs - Facebook 1500 1200
Dybdekurs - Instagram 1500 1200
Dybdekurs - SEO 1500 1200
Alle moduler 6000 5000

 

Modulene i kursserien
Kursmodul 1: Introkurs (1 time)
Passer for alle – uavhengig av nivå

En introduksjon til det digitale landskapet. Vi ser på muligheter i Google Min Bedrift, kundefokus, sosiale kanaler, mål og planlegging.

Modulen gjennomføres i samme seanse som Forkurs til Facebook og Instagram. 

Tidspunkt: 25. mars 2021, kl. 9-10. 

 

Kursmodul 2: Forkurs til Facebook og Instagram (1 time)

Passer for deg som har noe eller begrenset erfaring med publisering og sosiale medier.

En gjennomgang med fokus på de grunnleggende reglene for publisering av godt innhold i sosiale medier. Fokus på Facebook og Instagram.

Modulen gjennomføres i samme seanse som Introkurs til digital markedføring. 

Tidspunkt: 25. mars 2021, kl. 10-11

 

Kursmodul 3: Bli en bedre mobilfotograf (1 time)

Passer for alle – uavhengig av nivå

Konkrete tips til verktøykassa for å ta bedre bilder kun ved bruk av mobilen. Vi ser blant annet på lys, utsnitt, fokus og motiv.

Tidspunkt: 9. april 2021, kl. 13-14

 

Kursmodul 4: Dybdekurs – Facebook (2 timer)

Passer for deg som har erfaring med Facebook for bedrift fra før, og har kontroll på det grunnleggende (eller har tatt forkurset)

Hvordan bruke Facebook best mulig med hvilket innhold? Innsikt, muligheter, publisering, annonsering og livesending.

Tidspunkt: 13. april 2021, kl. 9-11

 

Kursmodul 5: Dybdekurs – Instagram (2 timer)

Passer for deg som har erfaring med Instagram for bedrift fra før, og har kontroll på det grunnleggende (eller har tatt forkurset)

En konkret gjennomgang av funksjoner og muligheter i Instagram. Vi ser på innlegg i feed, story, innsikt, reels, IG-TV, guides, annonsering og IG shopping.

Tidspunkt: 15. april 2021, kl. 9-11

 

Kursmodul 6: Dybdekurs – Søkemotoroptimalisering/SEO (2 timer)

Passer for deg som har egen nettside, og har ansvar for å publisere innhold her.

Hvordan jobbe med innholdet på nettsiden din for at det skal være optimalisert for søk? Fokus på innhold og optimalisering av egne nettsider.

Tidspunkt: 29. april 2021, kl. 9-11

 

Om kursholder

Anunatak er et design- og kommunikasjonsbyrå med hjerte som banker for godt design og god historiefortelling. De har lang erfaring i å holde kurs og idémøter, og har det siste året holdt flere webinar med fokus på brukeren, innhold og publisering i sosiale kanaler. Det vil være ulike kursholdere fra Anunatak på de ulike modulene.